Wednesday, April 8, 2020

Early Access Month 1 Update ENG | ERKEN ERİŞİM 1.AY GÜNCELLEME NOTLARI [TR]

ERKEN ERİŞİM 1.AY GÜNCELLEME NOTLARI
ERKEN ERİŞİM 1.AY GÜNCELLEME NOTLARI
Bilinen Hatalar
- Motosikletler düz giderken hafifçe sağa yatıyor
- Motosikletlerin lastikleri patlatılamıyor, düzeltilecek
- Bazı yanlış çevirilmiş oyun metinleri var ve bunlar İngilizce olarak gösterilecek.

Oyun İçi Performans Arttırımları
- Artık Envanter açılırken FPS düşmeyecek
- Ekran kartlarının tam kapasitede çalışabilmesi için işlemcilerin Render yükünü azalttık
- Yasnaya, Polyana ve Georgopol şehirlerinde FPS'in düşmesine neden olan sorunlar giderildi
- Minimum sistem gereksinimine sahip bilgisayarların render performansı arttırıldı
- Minimum sistem gereksinimine sahip bilgisayarların grafik performansı ve kalitesi arttırıldı

Sunucu Performansı Arttırımları
- Haritada oluşan öğeler ile ilgili performans arttırımları yapıldı

İçerik Güncellemeleri
- Vector isimli yeni Hafif Makineli Silah oyuna eklendi
- İki Kişilik Motosiklet eklendi, tek kişilik olan versiyonu gelecek güncellemelerde eklenecek
- 2x Dürbün eklendi
- Balistik Maske eklendi
- Toros'a 3 farklı renk varyasyonu eklendi
- Crossbow(Arbalet) oyuna tekrar eklendi

Harita
- Çevresel öğelerin(çimenler vb.) yoğunluğu tüm grafik seçeneklerinde aynı olacak şekilde ayarladı
- Oyuncuların sıkışmasına neden olan objelerin konumu düzeltildi
- Evlerin içinde ve havada oluşan ağaçların konumu düzeltildi
- Gök gürültüsü ses efektinin frekansı düzenlendi

Kullanıcı Arayüzü
- Bazı sistem mesajları ve öğe açıklamaları gözden geçirildi
- Silah eklentileri için açıklamalar eklendi
- Ölü takım arkadaşı simgesi(Kuru kafa simgesi) takım modlarında belirli bir süre ve mesafeden sonra kaybolacak şekilde ayarlandı
- Harita işaretleri tüm takım tarafından görülebilecek şekilde ayarlandı
- Takım arkadaşlarının isimleri haritada gözükebilecek şekilde ayarlandı

Oynanış
- Artık takım arkadaşınızı canlandırırken sağa sola ve geriye doğru hareket edebileceksiniz
- Takım arkadaşınızı canlandırırken canlandırma süresi azalmayacak(takım arkadaşınızın can değeri siz canlandırmaya çalışırken sabit kalacak)
- Canlandırma durumundayken karakter pozisyonu hafifçe ayarlandı
- İzleme modundayken titreyen karakterler sorununu çözmek için geliştirmeler yapıldı
- Artık izleme modunda haritayı açabileceksiniz
- Artık takım arkadaşınız iyileştirme veya arttırma öğeleri kullanırken geri sayım çubuğunu görebileceksiniz
- Artık suda iyileştirme veya arttırma öğeleri kullanılamayacak

Aksiyon / Silahlar
- Tüm silah eklentilerinde genel denge sağlandı
- Saldırı Tüfeklerindeki genel denge sağlandı
- Erken Erişim süreci boyunca tüm silahları ve silah eklentilerini dengelemeye devam edeceğiz.
- Otomobillerin lastikleri patladığında geçici olarak durmasına neden olan bir sorun düzeltildi
- Artık çömelme pozisyonunda koşabilirsiniz
- Sunucu ağında oluşan gecikmeler sonucunda Silahlı / Silahsız geçişlerinde oluşan bir hata giderildi
- Kan fışkırma efektinin boyutu silah kalibresine göre değişiklik gösterecek
- Artık çömelme pozisyonundayken nişan alırsanız ve/veya dürbün açarsanız hareket edebileceksiniz
- UAZ'ın sağ arka koltuğunda oluşan karakterin oturma pozisyonuyla ilgili bir sorun düzeltildi
- AWM'nin mermisini değiştirirken sol elin pozisyonuyla ilgili bir sorun düzeltildi
- Araçlardan nişan almayı zorlaştıran bir sorun giderildi
- Mermi isabetlerinin konumları siz ve diğer oyuncular için aynı olacak şekilde ayarlandı
- Kafanın vuruş kutusunun(hit box) gerçek kafa boyutundan biraz daha büyük olmasına neden olan bir sorun düzeltildi
- Ölen karakterlerin ragdoll fiziği daha gerçekçi görünecek şekilde ayarlandı
- El bombası tutarken ve aynı zamanda serbest bakış işlevini kullanırken karakterin yanlış hedef işareti kullanmasına neden olan bir sorun düzeltildi
- Tabanca tutarken yüksek yerden düşme animasyonunun garip gözükmesine neden olan bir sorun düzeltildi
- Dürbünlerin görüntü kalitesi arttırıldı
- Bolt Action(1 atıştan sonra mermi yerleştirmeniz gereken) silahlar son mermi atıldığında da tetiklenecek böylece mermi doldurma işlemi bittiğinde tekrar ateş etmeye devam edebileceksiniz
- Yukarı ve aşağıya doğru yüzme animasyonları eklendi
- Atış yapamadığınız durumlarda bile dürbünün açık kalmasına neden olan bir hata giderildi
- Yakın dövüş silahı kullandığınızda çömelme animasyonu değişecek
- M249 silahının mermi doldurma animasyonlarında geliştirmeler yapıldı
- P1911 silahının mermi doldurma animasyonlarında geliştirmeler yapıldı
- Ateş flaşı artık daha parlak ve daha uzun mesafeden görülebilecek

Sesler
- Süpersonik ve süpersonik olmayan kurşun hızları için ses efekti farklılıkları eklendi
- Karakterinizden kısa bir mesafeden edilen atışlarda havayla uçan kurşun sesinin duyulmaması için ayarlamalar yapıldı
- Rakiplerinizin hangi katta olduğunu ayak seslerinden anlayabileceksiniz
- SKS'nin uzun ve orta mesafe ateş sesleri ayarlandı
- Ayak sesleri ayarlandı

Karışık Güncellemeler
- İçeriğimizi daha iyi yönetmek ve canlı çevre güncellemelerimiz için kararlılığı sağlamak amacıyla bir test sunucusu açtık
- Ek oyun içi metinler yerelleştirildi(çevrildi)

Hata Düzeltmeleri
- Bazı binaların uzak mesafeden gözükmemesine neden olan bir hata düzeltildi
- Araçta yaralanan bir oyuncunun aracın ön tarafına fırlamasına neden olan bir hata giderildi, artık araçta yaralandığınızda aracın yan tarafından atılacaksınız
- Silahların duvardan geçmesine neden olan bir hata giderildi
- Bazı pantolonların simgelerinin doğru şekilde görünmemesine neden olan bir hata düzeltildi
- PLAYERUNKNOWN ayakkabılarının düzgün renderlanmamasına neden olan bir hata düzeltildi
- İsabet efektlerinin rastgele çalışmasına neden olan bir hata giderildi
- Kel karakterlerde saç çıkmasına neden olan bir hata giderildi
- Oyuna girdikten 5 dakika sonra bağlantının kopmasına neden olan bir hata giderildi

No comments:

Post a Comment